zaterdag 13 februari 2010

Het kaarsje in het kopje

Gisteren zag ik ineens dat het alweer langer licht blijft...alhoewel ik echt geniet van deze winterse winter vind ik de gedachte aan lente ook niet verkeerd.
Aan 't einde van de winter begint mijn goede humeur altijd wat te haperen..."ik heb zon nodig" zeg ik dan maar ;)
Gisteravond stak ik de kaarsjes weer eens aan (vaste prik natuurlijk) en heb mijn kaarsje in een kopje ook eens aangemaakt voor de verandering...voor de sier ziet 't er leuk uit maar brandend vind ik 'm ook hartstikke leuk.
Ik heb er maar eens wat kiekjes van geschoten want het licht scheen er zó mooi doorheen!









Aan het eind van de middag ook buiten maar een kaarsje aan, zo geniet ik nog even extra van de donkere avonden...




8 opmerkingen:

  1. Hello dear Veronique, Your candlestick is very beautiful...it's a great idea!!!!!
    Have a nice weekend and very happy Valentine:))
    Big hugs
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super sfeervol uit met dat mooie theekopje!
    Fijn weekend!

    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi gefotografeerd Veronique!
    Het ziet er erg sfeervol uit en je overkaping vind ik ook zo geweldig om te zien.

    Een heel fijn weekend.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, is het kopje heel gebleven.
    En het word idd alweer langer licht en ook iets eerder.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er prachtig uit, het lichtje door het kopje en buiten is het ook al zo gezellig! Ik hou er van, lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk en wat leuk op het overdekte terras
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi

    Wat sfeervol allemaal.......ik ben blij dat het al langer licht is hoor!

    Ik heb zin in het voorjaar,ben net thuis de bloemetjes op water gezet weekend!

    Nu alle nieuwe post bekijken............

    Groetjes fijn weekend Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk idee zo, zo blijkt maar weer hoe veelzijdig dingen kunnen zijn.
    Ik heb genoten van de mooie foto's.

    Fijne zondag, groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~