woensdag 3 maart 2010

Genieten van het lente-gevoel...

Wat was het vandaag een mooie dag!
Perfect zo op een woensdag...ik ben op woensdagmiddag graag thuis met de kinderen, meestal komen er wel vriendjes en vriendinnetjes spelen en dat geeft mij dan fijn de mogelijkheid om een beetje, ja ja...te rommelen :)
Eerst heb ik een saaie grijze handdoek wat opgeleukt met een nieuwe ophanglus ( de Pip had ik een tijdje terug al gedaan) vervolgens wat bloemen en bolletjes neergezet, de bedden gaan verschonen, beetje stoffen etc en ondertussen weer eens wat fotootjes gemaakt...

Vind je je handdoeken saai? Naai er gewoon een andere stukje band aan...je kan oneindig variëren en de handdoek of theedoek ziet er meteen veel leuker uit!





* deze anjers vind ik zo mooi, met dat donker-roze randje er langs...




* vandaag deze Muehlenbeckia meegenomen bij het tuincentrum, schattige plantjes zijn dit...



* aanbeland op de slaapkamer...(de bedden moesten verschoond worden he;)





* het raam stond heerlijk open en toen ik een foto wilde maken waaide er zowaar net een briesje binnen...je ziet het een beetje op de foto maar in het echt voelde het zo heerlijk aan....mijn lente-gevoel kon niet meer stuk!




16 opmerkingen:

  1. Dat is ook heel leuk band zeg! Wat een goed idee! Die laatste foto is idd op en top lentegevoel!!! Groetjes, Petra http://hetjaarrond.web-log.nl/het_jaar_rond/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee is dat ! en wat een mooie foto´s die met het briesje...............

    Geniet van de dag morgen...........groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en gezellige post!!!
    Leuk idee met die bandjes op je handdoeken.
    En het breisje is goed te zien op je foto, leuk hoor!
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he zo'n dag. Ik heb er ook van genoten, en zelfs de was buiten gedroogd!
    Je hebt je gevoel goed vastgelegd in de foto's. Kom maar op met de lente....
    groetjes Arlette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's. En wat een goed idee om zo je handdoeken op te pimpen. Heerlijk dit weer. Zijn we allemaal hard aan toe.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heej Vero,

    Je hebt een smaak en blog naar mijn hart, wat een ontwijs leuk idee van die theedoeken ga ik ook eens proberen.
    Je lusje aan de theedoek is dat een bandje van die gave rolletjes die je laatst had gekocht????oohhh die waren ook zo gaaf.
    Vandaag ziet het er ook goed uit buiten dus pak iedere min. mee die je kan;-)

    Lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Terwijl ik dit zit te lezen en bij mij toch ook de lentekriebels behoorlijk kriebelen.....gaat in ene de zon weg :(
    Ik had me voor genomen na m'n bakkie latte lekker de bloemetjes een buiten te gaan zetten.
    Enfin dan maar weer binnen aan de gang ofwel lekker rommelen dan maar.
    Alvast een fijn weekend gewenst
    Gr Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Vero, wat heerlijk hè, ik heb ook het voorjaar al in m'n kop hihi. Ik vind dat supermooi...gordijnen die door een briesje opwaaien, een tic van mij hihi, maar ik kan daar zo van genieten. Die plantjes zijn heel erg leuk, maar bij mij geen lang leven beschoren. De ophanglusjes vind ik geweldig, meteen een heel ander gezicht, het zijn van die kleine details die het em doen. Prachtig band heb je trouwens.
    Nou meis, vandaag weer zonneschijn en bij jou is alles al fris, ik ben vandaag de bedden aan het verschonen.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk is dat he dat briesje... Ik was gister ook helemaal in mijn nopjes (komt nog een post over op mijn blog!) Geniet ervan!

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hope you're having a great day, don't miss my giveaway tomorrow!
    Federica
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, ja dat gevoel ken ik. Heerlijk zo'n lentebriesje. We moeten proberen om van deze dagen te genieten.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar ik zie het hoor....voor het op en top lentegevoel je laatste foto.
    Laat maar binnen waaien.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee met dat band!!!Ja inderdaad we gaan de goede kant op....heerlijk dat voorjaars gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu is het echt genieten buiten en binnen ook hoor. Het lijkt zo heerlijk fris as de zon schijnt (mits de ramen schoon zijn...)Ik heb vandaag zelf het beddengoed buiten te drogen gehad, oohh wat zullen wij vanavond heerlijk slapen...
    Groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eerst en vooral: je frisse, vrolijke banner nodigt gelijk uit om te gaan dagdromen over zomerse taferelen... :)
    Dat lusje is echt mooi, die handdoek wordt er gelijk door opgewaardeerd! Dat ijzeren mandje met label is ook erg leuk als opberger voor stofjes. Niet alleen praktisch, maar ook decoratief. Leve de lente! (die nog moet komen :D)
    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi hoi.
    wat een mooie foto's weer hier.
    die handdoek ze zijn geweldig echt dat bandje ik zou het overal wel op kunnen maken.
    en het mandje met bandjes en kantjes die stofjes er in zo leuk.
    heerlijk als ik bij jou ben langs geweest krijg ik altijd zin om te gaan rommelen in me huisje .
    ik wens je een heel fijn weekend .
    lieve groetjes Mar

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~