vrijdag 13 augustus 2010

~ Opknappertje ~

Deze glaasjes en bakje kreeg ik afgelopen week mee op mijn werk "anders gooi ik 't weg" werd er gezegd...
Op zich hou ik helemaal niet van dit soort voorgevormde spullen (zo noem ik 't maar) maar ik had toch wel zin om er een beetje mee te gaan knutselen.




Dus heb ik 't bakje een likje verf gegeven ( F&B light blue) en om de glaasjes een kantje gedaan met een medaillonnetje en lavendel...




Zo met wat kaarsjes kan het wel een paar weken de salontafel sieren :)






Of met een afgebroken roosje erin wellicht?



Voor deze week hou ik 't bij kaarsjes....het roosje mag in een vaasje....


               ~ Een fijn weekend! ~

38 opmerkingen:

  1. tijdje geleden met de verhuizing heb ik ook zo'n bakkie naar de kringloop gebracht...ik vond er weinig aan maar zoals jij 'm gepimpt hebt is ie super leuk geworden...
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie je wel zelfs met voorgevormde meuk kan een knutselaar aardig uit de voeten. Ziet er leuk uit.

    Fijn weekend jij ook.
    Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk Vero....crea moet je zijn!!;)

    Fijn weekend!

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan waxinelichtjes in de bakvormpjes! Ik vind het helemaal leuk!!
    Over lavendel gesproken...daar heb ik o.a. ook een postje over gemaakt ;-)

    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er iets leuks van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je maar, wat simpele ingrepen en je hebt weer een leuk object in je kamer. Hartstikke leuk gedaan.

    Fijn weekend,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat creatief en zo mooi resultaat!

    Fijn weekend.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze weten je ook overal te vinden voor wat moois....
    Zelfs je collegé kennen je al goed....
    Mooi geworden zeg....
    fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk,leuk,leuk!
    Je weet er wel wat van te maken zeg!
    Fijn weekend, groetjes Freekje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je de glaasjes omgetoverd tot een prachtig geheel Veronique. Het staat echt prachtig in het kistje en je heb er supermooie foto's van gemaakt.
    Een genietmoment.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat creatief van je!! Dit staat super leuk, dus vanavond de kaarsjes aan doen hè!

    Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, die bakje kado krijgen.

    Volgens mij, daar lijken ze veel op horen ze in de wandkoffiemolen...
    Dat zou wel toeval zijn 4 stuks!
    Zijn zoeilijk aan te komen.
    Maar ze hebben nu al een leuk doel.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super metamorfose!!! Staat onwijs leuk zo met dat kant er omheen, en wat een likje verf al niet doen kan hè! En de avonden beginnen alweer een beetje korter te worden, dus de kaarsjes kunnen weer aan! (Nou ja, kan natuurlijk altijd wel hoor!)
    Fijn weekend!
    Lieve groet Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo zie je maar dat je van niets iets kunt maken.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is echt heel mooi geworden zeg.
    Fijn weekend.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om te zien hoe je van zoiets standaards zo iets eigens kunt maken, leuk dat je het zo stap voor stap laat zien!!
    Veel plezier met je nieuwe creatie, dat gaat vast lukken!!

    Groetjes Frences

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello my dear Veronique, Your decorations are beautiful!!!!!!!!!!
    Have a nice evening and very nice summer weekend:))
    Hugs
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Enorm leuk gedaan! Ik heb hier ook ergens nog vier vierkanten glazen bakjes staan op een houtje. Hoorde eigenlijk een stolp overheen maar die is kapot.
    Ik denk dat ik binnenkort, geïnspireerd door jou maar eens ga freubelen.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kijk jij weet tenminste wat je er mee moet doen. Helemaal leuk.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helemaal geweldig! Past perfect op mijn salontafeltje ;o)
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk gedaan zegh !!!...echt een leuk ding zo met het kant erom....geniet van een heerlijk weekend ...liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig geheel heb je ervan gemaakt zeg!
    Dit is genieten..

    fijn weekend!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooi versierd,dank je wel voor de inspiratie,ik heb deze glaasjes ook dus....

    fijn weekend
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ja dan gaan we bijna verlangen naar vroeg donker en de waxinelichtjes gezellig aan ....maar graag nog even een beetje nazomeren eerst . Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  25. You have done some fantastic work! Love it and thank you for the inspiration.
    Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dear Vero, so nice to know you do some handmades too, how nice!!! ... it`s simply BEAUTIFUL what you did, love it, love it so much!!!
    and oh your Saint in the sidebar, she is absolutely sweet and beautiful!!!!! oh soooooo lovely!!!
    cariños,
    maria cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Qué hermosos recipientes!!! a mí también me encanta darle a las cosas utilidades diferentes y ver como un ambiente se renueva con poco y nada!!! Buen fin de semana para vos también. Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou dat vind ik echt creatief gedaan: ik zou het niet geweten hebben :)

    Wat een heerlijke blog om te lezen heb je. Ik moet hier echt vaker langskomen!

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel crea bea.. je hebt er iets leuks van gemaakt.
    Staat super zo.
    Fijne zondag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk idee met die kantjes. Ik heb ook nog wat bakjes staan....Bedankt !
    groetjes, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is toch wel een heel erg leuke creatie geworden !
    ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ooo wat ben je weer creatief geweest..leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk gedaan, ziet er na je "pimp" opeens heel anders (lees: veel leuker) uit!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. och wat kun je met weinig dan weer een tijdje zoet zijn! Leuk gepimpt zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  35. De laatste footo vind ik zo mooi.
    Leuke behang :)
    Groetjes uit Noorwegen

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~