woensdag 22 februari 2012

~ Fleur en kleur op woensdag ~

Zo, de carnaval zit er weer op...
en nu fleurig en kleurig door met het 'normale' leven ;-)
Vorige week vond ik dit blakertje op een voor mij zeer vreemde plek,
bij de kringloopwinkel!
Hij stond te pronken in een vitrinekastje 
en ik kon 't eigenlijk niet helemaal bevatten dat zoiets moois er nog stond.
Maar goed, niet iedereen loopt warm voor zo'n gebloemd blakertje blijkbaar...
dus nu is 'ie de mijne! :-)






Ben je vandaag ook van de fleur en kleur?
Plaats dan hieronder je linkje



37 opmerkingen:

  1. Super leuk idee, en je post is prachtig! En wat kleur op deze grauwe woensdag is ook niet verkeerd.
    x
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. uh, dit berichtje mag je zo verwijderen net als mijn eerste link...ging niet helemaal goed. De 2e doet het gelukkig! (tja, de 1ste x he, nog niet zo handig..) Sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou,best apart...mijn eerste topic waar ik aan meedoe!
    Leuk onderwerp..al heb ik niet eens veel kleur.
    Jouw post is weer helemaal jij!
    Wat een vondst weer,en de foto's ervan Super!!
    Fijne dag Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk voor je, zo'n mooi mazzeltje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens geluk hebben !!!
    Een prachtig blakertje en zomaar bij de Kringloop ;-)
    Wat een leuk idee Fleur en Kleur op woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem helemaal mooi, en wat een treffer dat je er tegenaan loopt.
    Een beetje kleur vandaag, ik doe mee.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een treffer, hij was gewoon voor jou bestemd.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooh wat een schatje! nou van deze kleur en fleur houd ik ook hoor! wat een vondst zeg1
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een mazzel leuk leuk leuk!!!!!!wat een vondst, nou feest beest alles weer "normaal"hihihi
    IrmaXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is inderdaad helemaal jouw ding, wat bofte jij zeg!! Ik zie je helemaal lopen, met een brede grijns op je gezicht!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijk toch helemaal jouw ding en dat komt dan zomaar weer op je pad ...geniet er lekker van ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk ideetje! Doe wel weer eens een keertje mee. Wat een origineel blakertje!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn nog eens mooie vondsten; een prachtige blakertje!

    Fijne fleurige- en kleurige dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal leuk en ja ik ben ook wel toe aan wat kleur !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is super!!!Geniet van je vondst!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Veronique,
    Wat een mooi blakertje zeg. Ja, soms snap je niet waarom iemand zoiets moois kan wegdoen en waarom het uberhaupt dan nog in een kastje bij de kringloop blijft staan.. Gelukkig voor jou, want je hebt er een mooi blakertje bij...
    Ik heb mijn fleur en kleur bijdrage geplaatst hoor. Ik vind het een heel leuk topic, en hopelijk zal ik nog eens een bijdrage kunnen plaatsen..
    Ik wens je een heel mooie woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige vondst.
    Ik heb zelf de laatste tijd weinig geluk bij de kringloop, wat een rotzooi.
    Maar dit geeft me weer hoop. . . . misschien morgen toch maar weer keer gaan.

    Groetjes Yvonne
    ps Ik ga alvast iets gekleurigs bedenken voor volgende week

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie, bijzondere blaker.
    Hoop volgende week mee te gaan doen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi, m'n linkje geplaatst, nog een beetje in de stijl van de laatste dagen! mag wel toch? Volgende keer weer wat kleur uit huis. Je blakertje is schattig. Ik ga straks even kijken hoe je linkje werkt voor m'n 'maand in vogelvlucht'. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt super mooi deze gebloemde blaker.
    Ik had 'm ook meegenomen hoor.
    M'n linkje heb ik geplaatst ennuh....
    het is zo'n leuk idee. Ik kijk weer
    even met andere ogen m'n huisje rond.

    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk idee ik doe mee met kleur en fleur, ben er dol op en je blakertje is schattig, ik had hem ook meegenomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je een geweldige vondst gedaan! Helemaal jou ding!
    Ik doe ook weer mee met je nieuwe topic....leuk idee!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij stond gewoonweg op JOU te wachten...dat kan toch niet anders......?
    Voor jou gemaakt!

    Vraag me alleen wederom af waar jij toch woont....?
    Zo'n kringloop......geweldig toch.....altijd vind je er wat moois.
    Bofferd....

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben verliefd op je blaker,wat een pracht is dit,mocht je deze ook zat wezen,weet je mij te vinden,maar dat zal niet gauw gebeuren,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow ! wat een mooi blakertje.
    Zo fleurig en kleurig.
    Die zou ik ook meegenomen hebben,hoor.
    Zo eentje met bloemetjes heb ik nog nooit
    gezien,echt schitterend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heeeee Vippie, wat lang geleden hè?
    Ik heb wel meegekeken en genoten hoor, maar men, wat een blogs allemaal...kan het niet meer bijhouden hoor ;-)
    Deze post vond ik zo leuk dat ik besloten heb eraan mee te doen!
    Ben zo toe aan Lente, en fleur en kleur!! Wie niet!
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow nee maar zeg ..inderdaad niet te geloven..wat een geluk. die is bij jou wel goed terecht gekomen hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Veronique,

    Ik kwam via via op je blog terecht. Wat een leuk idee!! Ik heb ook een linkje geplaatst! Ik heb je blog verder ook even bekeken. Leuk hoor allemaal!! Ik ga je volgen!

    Fijne avond!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou ik had hem meegenomen hoor. Deze is leuk.

    Hebberige groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb een rondje gemaakt langs alle deelnemers van "Kleur en fleur op woensdag"
    En dan zou ik bijna vergeten om hier bij jou een reactie te plaatsen.
    Wat een geweldig leuk blakertje heb je gevonden. En dan op een plek waar je het niet zou verwachten. Dan ben je extra blij toch.
    Groetjes en bedankt voor het organiseren van deze kleur en fleur op woensdag.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mazzel zeg dat je die prachtige blaker bij de kringloop vond, het is en plaatje!

    Groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Vanmorgen wist ik even niet meer waar ik dit leuke idee gezien had, maar inmiddels dus wel! Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie blakertje, goeie vondst! Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een lief blakertje... soms heb je toch nog geluk bij de kringloop, al valt het de laatste tijd vaak tegen. Misschien zometeen toch nog even op pad... je weet het nooit!
    Je idee van fleur en kleur vind ik geweldig, ga een volgende keer zeker meedoen! Gisteren geen tijd ervoor gehad vanwege verjaardag vieren!

    Fijne dag,
    groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. O wat een mooierd!
    Fleur en kleur, leuk idee! Ik zal de volgende keer ook mee doen! 'k Ben nieuw op blogland! Ik ga je volgen!! :-)
    Groetjes, Marike

    BeantwoordenVerwijderen
  36. O, een paar dagen weg geweest en helemaal vergeten mee te doen!
    Komende week beter!
    Groet,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~