maandag 4 juni 2012

~ bloemetjes van mijn dochter ~

Zo lief... 
Afgelopen week kwam mijn dochter thuis van de jaarlijkse sportdag,
onderweg had ze tijdens de wandeling terug naar school 
deze lieve bloemetjes geplukt.
Dat vind ik zo geweldig,
dat ze ze voor me plukt vind ik lief
maar vooral 't feit dat ze zelf ook van bloemen en tuinieren houdt!

Als je die passie eenmaal hebt..
zit je er over het algemeen voor 't leven aan vast ;)





Lekker de kaarsjes én de kachel aan met dit weer...


 

28 opmerkingen:

  1. ach wat lief is dit he,,,,staat ook nog eens leuk
    brrr is zeker koud.....vanavond als ik thuis ben ook maar ff de kachel aan
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi de foto met het kaarslicht,hier branden ze ook weer met het donkere weertje en de houtkachel natuurlijk ook hoor!fijne week met veel moois....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha...ja jong geleerd!!
    Lief hoor...dat maakt zo'n simpel bloemetje tot een mooie bos hè!!

    groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo de mama zo de dochter!!! Ja Vero je hebt het goed gedaan, fijn dat je kinderen ook dit van je gekregen hebben. Je weet ook ik heb geluk met zo'n dochter, het is geweldig, ook als ze ouder zijn en het huis uit.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van haar! Maakt een saaie grauwe dag als deze weer goed.
    Groet,
    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn zo van die kleine attenties die ons zo gelukkig maken...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. och, helemaal schattig toch! Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, geweldig toch!
    Hier ook de kachel en de kaarsjes aan. Het is koud!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schattig. En wat heerlijk als je dat soort dingen van jezelf terugziet in je kinderen!
    En ja, ook ik heb de kachel aan, en een warm vest....
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief van je dochter en leuk dat zij deze passie ook al heeft. Ik had vroeger - toen ik thuis woonde - niet veel met tuinieren maar dat is helemaal veranderd sinds ik zelf een tuintje heb. Dus het kan ook groeien :)!

    Je vroeg mij waarom ik altijd een watermerk op mijn foto's plaats. Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb al vaak gehad dat er misbruik van mijn foto's wordt gemaakt. Iemand verkocht op internet zelfs mijn foto's als kaarten en tja...aangezien ik zelf een kaartenwebshop heb, wil ik dat dus graag voorkomen! Maar misschien is het een idee dat ik de tekst wat laat vervagen, zodat het een stuk minder opvalt. Ga ik over nadenken :)!

    Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief van je dochter zeg! Ik heb hier zo'n tuin/bosjes mannetje rondlopen zit de hele dag tussen het groen en plukt graag bloemen voor mij. Hij heeft nu dan ook een eigen "tuintje" met munt plantjes (hij is dol op verse munt thee) en viooltjes.

    En dat je de kachel aanlaat kan ik me goed voorstellen lijkt wel herfst. Tjonge tis juni maar het is maar 10 graden buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je lieve bloemetjes gekrgen van je dochter!
    En wat heb je er toch weer prachtige foto's van gemaakt.
    Hier trouwens ook de kachel aan en kaarsjes!!

    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief van je dochter.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief,hoor.
    En je hebt het zo prachtig op de foto gezet.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker lief van haar...en ze staan beeldig!
    En zo met de kaarsjes aan erbij...geeft het je vast een extra waardevol, 'warm gevoel!!
    Nog even volhouden, en dan wordt het weer, weer langsaam beter hoor!

    Een fijne avond, en groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat lief van je dochter, een mooie foto.


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn dochter van vier heeft ook diezelfde kriebels als mij en dat is zo zalig! Enne, hier ook gezellig voor de stoof, ideaal... zie maar: http://fetedesgamins.blogspot.be/2012/06/home-sweet-home-2.html#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt super schattig! De jongste van mij (3) plukt alleen nog paardebloemen. Idee is leuk en lief de bloem wat minder.lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het zijn deze kleine onverwachte cadeautjes die je het meest raken en bij blijven. geniet eran..zo lief an haar!

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo moeder, zo dochter... Jij hebt een gezellig hoekje gemaakt met de lieve bloemetjes!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk als je dochter ook van de natuur houd. Wat ontzettend lief dat ze zo'n mooi boeketje voor je meeneemt. Ze heeft er oog voor, want het zijn mooie bloemetjes, maar dat oog voor detail zal ze ook van haar moeder hebben, want het zijn weer prachtig sfeer foto's die je gemaakt hebt. Een genot om naar te kijken!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat lief van je dochter en wat ziet het er gezellig uit bij je,ik vind je blakertje zo geweldig,fijne avond,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super lief, smelt...

    Hé wat grappig dat jij ook in Den Bosch hebt gewoond en er nog geregeld komt. Djawa ken ik idd wel, yummie yummie. Heb daar jarenlang vlakbij gewoond op de Muntel.

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~